מוזיאון הצעצועים, רומא

מוזיאון הצעצועים, רומא

מוזיאון הצעצועים ברומא (Explora il Museo dei Bambini di Roma) הוא אחד המוזיאונים הנפלאים ביותר לרומא והמתאים ביותר לביקור של כל המשפחה. ילדים צעירים (בעיקר בגילאים שבין 3-12) ימצאו במוזיאון הזה המון אטרקציות ומוצגים מלהיבים והוא טומן בחובו שעות רבות של בילוי משפחתי המשלב המון כיף.

המוזיאון מורכב ממגוון פעילויות מגניבות לילדים המתפרשות על שתי קומות ומחלוקות לאזורים ולאתרים שונים. הרעיון של המוזיאון כולו הוא לספק לצעירים "טעימה" מעולם המבוגרים, כאשר הכל מותאם הן מבחינת החשיבה והן מבחינת העיצוב לעולם הילדים. הילדים יכולים להתנסות בשלל פעילויות כמו חליבת פרות, קניות בסופרמרקט מיוחד לילדים, שתילת שתילים בשדות, הדפסת כסף, נסיעה ב"משאית" וכד'.

האטרקציות השונות במוזיאון מחלקות לפי טווחי גילאים שונים. ליד כל פעילות מוצב שלט המכווין את המשפחות לגיל המתאים ביותר לביצוע האטרקציה. הגילאים מחולקים לשלוש קבוצות: 0-3, 3-6, 6-12. מומלץ לעקוב אחרי השלטים. צוות המוזיאון עושה מאמצים רבים על מנת להתאים את המוצגים והמייצגים לטווחי הגילאים השונים.

הקומה הראשונה של המוזיאון מוקדשת בעיקר לתצוגות קבועות המעוצבות בסגנון של "עיר בגודל של ילדים" (Children Size Town). הקומה השנייה מוקדשת בעיקר לתצוגות זמניות מגניבות המתחלפות מעת לעת. המוזיאון מציג בקומה זו תערוכות מלהיבות ומיוחדות המגיעות לכאן או מרחבי איטליה או מרחבי העולם כולו.

הסיור במוזיאון נעשה בדרך של סיורים מודרכים קבועים היוצאים בשעות: 10:00, 12:00, 15:00, 17:00 מידי יום. משך הביקור במוזיאון בדרך כלל אורך כשעתיים במהלכם הקטנטנים זוכים לבקר ולטייל בכל חלקיו ואגפיו של המוזיאון.

מוזיאון הצעצועים – מידע שימושי

כתובת: Via Flaminia 82

שעות פתיחה: המוזיאון פתוח בכל ימות השבוע פרט ליום ב'. הסיורים יוצאים מידי שעתיים בין השעות 10:00-17:00 (המוזיאון נסגר בשעה 18:45 עם תומו של הסיור האחרון).

מחיר כניסה: מבוגר: 7 יורו, ילד עד גיל 12: 7 יורו, תינוק (שנה-3 שנים) 3 יורו. (*כל ילד מחויב בלווי של מבוגר!)

דרכי הגעה: באוטובוס: יש לקחת קו 490,495,628,99,88, ברכבת התחתית (מטרו) יש לקחת את קו A ולרדת בתחנת Flaminio, בחשמלית- יש לקחת את קו 2 או 19.

אתר אינטרנט: http://www.mdbr.it/
 

 

הוסף תגובה