מוזיאון השעווה מאדאם טוסו, ניו יורק

מוזיאון השעווה מאדאם טוסו, ניו יורק

מוזיאון השעווה של מאדאם טוסו (Madame Tussaud's New York Wax Museum) מזוהה בדרך כלל עם לונדון והמורשת האנגלית. אכן הסניף הראשון של המוזיאון הוקם בלונדון והוא נחשב היום כאחת האטרקציות מרכזיות לביקור בעיר הבירה של הממלכה המאוחדת, עם זאת ברוב השנים התרחב מפעל "מאדאם טוסו" וכיום יש לא מעט סניפים מקבילים אשר איכותם אינה נופלת מהמוזיאון המקורי, הממוקמות במספר ערים ובירות בעולם.

הסניף של מאדאם טוסו בניו יורק, הממוקם בלב מנהטן ממש בסמוך לכיכר טיימס ("טיימס סקוור") נחשב לאחד מהסניפים הטובים והגדולים ביותר בעולם של מוזיאון השעווה הבריטי. כמיטב המסורת ניתן למצוא במוזיאון את מיטב שועי עולם בשלל קטגוריות מגוונות: פוליטיקאים ומדינאים, אנשי רוח, תרבות, זמרי פופ ורוק, אלילי נוער, שחקנים מפורסמים ואפילו דיקטאטורים וטרוריסטים בעלי שם עולמי.

כל הדמויות המפוסלות בשעווה באופן מרשים ומעורר התפעלות, תוך דיוק מרבי ודמיון אבסולוטי למקור, עומדות בתצוגה וממתינות למאות המבקרים הגודשים את המוזיאון המפורסם מידי יום. כל הדמויות נגישות לקהל הרחב, ניתן להצטלם איתן ולאסוף גם לכם תמונות בלתי נשכחות עם גדולי הסלבריטאים של העת המודרנית.

מוזיאון מאדאם טוסו- כמה טיפים ומידע שימושי:

כתובת: Madame Tussaud's NY @ Times Square 42 St. btwn 7th and 8th Aves

שעות פתיחה: ימים א'-ה' בין השעות: 10:00-18:00, ימים שישי ושבת בין השעות: 10:00-20:00.

כרטיסים: מבוגר (גילאים 13-59): 36 דולר, ילדים (גילאי 4-12): 29 דולר, מתחת לגיל 4: חינם, מעל גיל 60: 33 דולר. (** שימו לב שישנן הנחות להזמנה מקוונת מראש באתר).
טיפים לחיסכון בזמן: הכניסה למאדאם טוסו עמוסה ברוב שעות היום, תור גדול משתרך בכניסה למוזיאון וההמתנה בתור ארוכה. מומלץ מאוד להגיע בשעות הבוקר המוקדמות עם פתיחת המוזיאון ובוודאי שלא להגיע בשעות הצהריים אז העומס גדול במיוחד. כמו כן הזמנת כרטיסים מראש באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט יכולה לחסוך לכם זמן יקר של המתנה בדרך לקופה.

תחבורה: כל אוטובוס או רכבת תחתית שתוביל אתכם לאזור כיכר טיים (טיימס סקוור) תהיה מצוינת בעבורכם.

אתר הבית: http://www.madametussauds.com/NewYork
 

 

הוסף תגובה