מוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק

מוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק

מוזיאון מטרופולין לאומנות בניו יורק (Metropolitan Museum of Art) הוא אחד המוזיאונים הגדולים ופופולאריים ביותר בקרב תיירים בניו יורק. המוזיאון אשר נפתח בשלהי המאה ה-19 (שנת 1872 אם נדייק) מכיל תערוכות רבות ומגוונות ואוצר בתוכו מעל 3 מליון מוצגים שונים ומיוחדים בשלל נושאים כמו: אוסף מומיות מיוחד, אוסף של יצירות אומנות, אוסף של עיצובי אופנה, יצירות מתחלפות, מוצגים ארכיאולוגיים בעלי ערך היסטורי ועוד.

המוזיאון כל כך עצום מימדים שמומלץ מאוד בהגיעכם אליו לקחת מפה ולהחליט על "פשרה כואבת" בדמות בחירה מראש לאילו חלקים ואגפים בו אתם הולכים ומאיפה להתחיל לפי סדר החשיבות מאחר וכנראה ולא תספיקו לראות את כל המוזיאון. קחו בחשבון שהביקור במוזיאון מסעיר ומעניין עד כדי כך שכנראה שתסחפו אחרי המוני המוצגים ופשוט לא תספיקו לראות את כל מה שתכננתם, לכן מומלץ מאוד להתחיל מהאטרקציות שמעניינות אתכם במיוחד ולאחר מכן לתערוכות שמעניינות מעט פחות.

על גג המוזיאון (המתנשא לגובה רב) ניתן לבקר בגן פסלים יפיפה ובימים של מזג אוויר טוב וראות טובה תוכלו ליהנות גם מתצפית נפלאה על כל מנהטן ואזור הסנטרל פארק שהמוזיאון משיק לו מצידו המזרחי.

טיפים ומידע חיוני:

כתובת: Metropolitan Museum of Art 1000 Fifth Avenue Fifth Ave at 82nd Street New York, NY 10028-0198

טלפון: 212-423-3500+

שעות פתיחה: ימים שלישי-חמישי בין השעות: 09:30-17:30, שישי שבת בין השעות: 09:30-21:00, יום ראשון בין השעות: 09:30-17:30, יום שני: המוזיאון סגור.

כרטיסי כניסה: מבוגר: 10 דולר, תלמיד/ילד: 5 דולר. (הכרטיסים מוגדרים כ"תרומה מוצעת" לפיכך לכאורה ניתן לשלם פחות ואף יותר כתרומה, אך לרוב זה המחיר אותו כולם משלמים).

אתר אינטרנט: http://www.metmuseum.org 

 

הוסף תגובה