מוזיאון צ'רצ'יל וחדרי המלחמה של הקבינט

מוזיאון צ'רצ'יל וחדרי המלחמה של הקבינט

מידע כללי:
ווינסטון צ'רצ'יל שהיה ראש ממשלת בריטניה בתקופת מלחמת העולם השנייה הפך להיות ללא ספק לאחת הדמיות המוכרות בהיסטוריה והמזוהות עם כוחות בעלות הברית במלחמת העולם השנייה. צ'רצ'יל זכור בנאומיו לאומה הבריטית אותם היה נושא ממרתפי הבונקרים של בעלות הברית בלונדון.

מוזיאון צ'רצ'יל מגולל את סיפורו של ווינסטון צ'רצ'יל וממוקם בדיוק באותם המקומות שמהם קנה לעצמות את תהילת העולם ואת המקום הנכבד בספרי ההיסטוריה של האנושות המודרנית. המוזיאון ממוקם בבונקרים של בעלות הברית ושל הקבינט הבריטי במלחמת העולם השנייה, ולפיכך נמצא כולו מתחת לאדמה במרתפים. המוזיאון מכיל כעשרים חדרים שונים בהם התקיימו כל ישיבות הקבינט, התדרוכים, הערכות המצב הבריטיות וכמובן הנאומים לאומה שנחרטו בין דפי ההיסטוריה הבריטית והעולמית.

המבקרים במוזיאון יכולים לסייר בין האולמות השונים, האולמות נותרו כמעט כשהיו. חלקם אומנם משוחזרים ומשומרים אבל ללא ספק ניתן לראות כאן דגש רב על אותנטיות. בתצוגה ניתן למצוא לא מעט פריטים אישיים של ווינסטון צ'רצ'יל עצמו וללמוד על חיו ופועלו.

מידע חשוב:
כתובת: Clive Steps King Charles St.London SW1A
דרכי הגעה: באמצעות הרכבת התחתית יש לרדת בתחנות Westminster או תחנת St James's Park ומשם לצעוד מספר דקות למוזיאון עצמו. בנוסף ניתן להגיע באוטובוס באמצעות קווים 3, 11, 12, 24, 53, 87, 88, 109. או כל קו אוטובוס המגיע לאזור גדות נהר התמזה, בסמוך לגשר Westminster (ויש רבים כאלו).
שעות פתיחה: פתוח מידי יום בין השעות 09:30-18:00 (סגור בימי חג המולד בלבד)
מחירי כניסה: מבוגר 15.95 ליש"ט, ילדים (מתחת לגיל 16 בחינם), סטודנטים 12.80 ליש"ט (ניתן לקבל הנחות לקבוצות).
אתר אינטרנט: http://cwr.iwm.org.uk/server/show/nav.00f

 

הוסף תגובה