הגלריה הלאומית, לונדון

הגלריה הלאומית, לונדון

מידע כללי:
הגלריה הלאומית (National Gallery) היא אחד מהמוזיאונים של יצירות האומנות החשובים באירופה ובעולם. הוא אוצר בתוכו אוסף נכבד ביותר של יצירות אומנות המוערכות בשווי כולל של מאות מיליוני דולרים. מדובר ללא ספק באתר חובה עבור חובבי אומנות מכל הסוגים ומכל העולם. במוזיאון ניתן למצוא ציורים בגדלים שונים, פסלים ויצירות אומנות שונות של ציירים אירופאים מפורסמים והשיטוט במוזיאון כמוהו כשיטוט בין דפי ההיסטוריה של האומנות בתקופות השונות לאורך ההיסטוריה. המגוון שמוצג כאן רב מאוד ומספק שעות רבות של התבוננות מרשימה בין חללי המוזיאון השונים המציגים ומשלבים ישן עם חדש, אומנות קלאסית עם אומנות מודרנית ופוסט מודרנית המצליחים בדרך זאת לענות על ציפיות הקהל המגוון הגודש את המקום בהמוניו.

המבנה הנוכחי של הגלריה הלאומית נבנה במאה ה-19, מאחר וכמות היצירות שהיו בו הלך וגדל והיה להקים להן משכן גדול ומכובד משל עצמם. כיום המבנה ענק, מזכיר במידה מסוימת את מבני המקדשים היווניים בתקופה הקלאסית, ומונח לפתחה של כיכר טרפלגר המפורסמת (Trafalgar Square).

פרטים חשובים ומידע נוסף:
כתובת: כיכר טרפלגר (Trafalgar Square). הגלריה ממוקמת בצידה הצפוני של הכיכר (המבנה עצום ולא ניתן לפספס אותו).
דרכי הגעה: ברכבת התחתית באמצעות תחנת Charing Cross באוטובוס, כל קו המגיע לכיכר טרפלגר.
שעות פתיחה: פתוח מידי יום בין השעות 10:00-18:00 וביום רביעי בין השעות 10:00-21:00
כרטיסים: הכניסה לגלריה הלאומית חופשית ובחינם, במקום מתקיימים גם סיורים מודרכים ללא תשלום (אם אתם אינכם מבינים באומנות מומלץ מאוד להצטרף לאחד הסיורים להעצמת חווית הביקור).
אתר אינטרנט: http://www.nationalgallery.org.uk/ 

 

הוסף תגובה