סן חוזה, קוסטה ריקה – San Jose

סן חוזה, קוסטה ריקה – San Jose

על שזכתה לשם של "עיר מלאת פשיעה" אין ספק שסן חוזה הרבה פחות גרועה ממה שדמיינתם לעצמכם. בירתה של קוסטה ריקה היא לא מה שעושים לה סיפורי המעשיות והשמועות. כבכל עיר גדולה במרכז אמריקה גם כאן יש מספר שכונות בהן לא כדאי לצאת לטיול לבד כשהכל חשוך מסביב- אך יחד עם זאת יש בה גם לא מעט אתרים שניתן לבקר בהם, ובטח שלא להסתגר במלון ולחכות עד שהאוטובוס ייקח אתכם מפה…

סן חוזה היא בירתה הקוסמופוליטית של קוסטה ריקה. היא מהווה ציר מרכזי והצטלבות של כל דרכי התחבורה של המדינה ועל כן רוב הסיכויים שתמצאו את עצמכם מגיעים לכן לפחות פעם אחת במהלך ביקורכם במדינה.

בסן חוזה יש לא מעט מה לעשות, כיאה לבירתה של מדינה מרוכזים כאן כל מוסדות השלטון, המוזיאונים הלאומיים ומשרדי הממשלה (אם יש לכם צורך בהם). דרך אגב – אל תחפשו את משרדם של קציני הצבא הבכירים של המדינה, כי לא תמצאו אותם כלל! – קוסטה ריקה היא אחת המדינות היחידות בעולם שאין להן צבא.

אחרי שנואשתם מלחפש את משרדו של הרמטכ"ל של קוסטה ריקה תוכלו לקפוץ לביקור במוזיאון הלאומי של קוסטה ריקה או לחפש הופעה טובה בתיאטרון הלאומי הגדול- שגם אם לא בחרתם לצפות בהצגה מומלץ לבקר בו על מנת להתרשם מהארכיטקטורה המרשימה מאוד. לצד אתרי התרבות יש כאן לא מעט מרכזי קניות וקניונים המזכירים יותר מרכזי קניות צפון אמריקאיים ופחות מרכזי קניות של מדינות מרכז אמריקה המפותחות פחות.

בסביבתה של סאן חוזה מצוי הר הגעש הפעיל פואס (Volcan Poas) המצוי בלב פארק לאומי "פואס" הקרוי על שמו של הר הגעש. הפארק הלאומי כמו ההר עצמו מכוסים בצמחייה עבותה של ג'ונגל אך בימים בהירים ניתן לחזות בלועו של הר הגעש מעשן. סיורים מודרכים מתקיימים במקום.

מהתחנה המרכזית של סן חוזה יוצאים אוטובוסים בקווים סדירים לכל קצוות המדינה. ניתן להגיע מכאן כמעט לכל יעד תיירותי ברחבי קוסטה ריקה.
תמרינדו– נסיעה של כ-5 שעות
לה פורטונה– נסיעה של כ- 5 שעות
טורטוגרו– נסיעה של כשעה וחצי לכיוון קראיארי (ומשם נסיעה משולבת בשיט)

הוסף תגובה