איי טובקו, בליז – Tobacco Caye

איי טובקו, בליז – Tobacco Caye

איי טובאקו הוא ארכיפלג זעיר במזרח בליז אשר מורכב ממספר איים קטנים הסמוכים לעיר דנגריגה שהיא גם נקודת המוצא על מנת להגיע אל האיים הזעירים הללו.

אם חשקה נפשכם בחווית "אי בודד" ממש כמו שחווה רובינזון קרוזו, איי טובקו זה המקום בשבילכם. האי התיירותי הוא בגודל של 400 מ' על 200 מ' בלבד! להקיף את האי לוקח בסה"כ 5 דקות. יש כאן מעט בקתות הבנויות עם מרפסת על המים (ממש צימר לתפארת) וגרים על האי כ- 20 בליזים מקומיים שמתחזקים את הבקתות.

אין חשמל על האי וגנראטורים מספקים את החשמל לטובת התיירים 24 שעות ביממה.

אוכל מוגש לתיירים בחדר אוכל מרכזי 3 פעמים ביום אז יוצאת הטבחית ומצלצלת בפעמון על מנת שכל התיירים יוכלו להגיע לסעוד את מנת השף היומית.

אין הרבה תיירים על איי טובקו, תוכלו למצוא עצמכם מטיילים על האי לבדכם ובמקרה הכי קיצוני עם עוד 10 תיירים, מה שמאפשר להרגיש ממש על אי בודד ושקט.

הבקתות בנויות על המים, כך שניתן לקפוץ אל מימיי הים הקריבי ממרפסת הבקתה שלכם או מהמזח הזעיר (אך היפיפה) המצוי בקרבתה. בכל בקתה יש ערסל כמו גם מספר ערסלים הפזורים בין עצי הקוקוס הגדלים פרא על האי בהם תוכלו לתפוס שלווה.

החוויה לא זולה, והתיירים נדרשים לשלם בשיטת "הכל כלול" כלומר על לינה ו-3 ארוחות מלאות, כי פשוט אין מקום אחר ברחבי האי בו ניתן לקנות אוכל.

הגעה: אל איי טובאקו ניתן להגיע באמצעות סירת דייג היוצאת מדנגריגה כמעט מידי בוקר. לכו אל מזח הדייגים בדנגריגה שם תמצאו את בעל הסירה המשיט את התיירים אל האי (נשמע מוזר.. אבל זו המנטאליות הבליזית).

הוסף תגובה