לה פורטונה, קוסטה ריקה- Fortuna

לה פורטונה, קוסטה ריקה- Fortuna

לה פורטונה היא עיירה לא גדולה הנמצאת מרחק של 5 שעות נסיעה מהבירה סן חוזה. ליבת העניין בלה פורטונה היא ללא ספק הר הגעש הפעיל ארנאל(Volcan Arenal) הנמצא בסמוך לה ומהווה את האטרקציה התיירותית המרכזית במקום. הר הגש הצופה על העיר פעיל כמעט בכל שעות היממה ובימים לא מעוננים ניתן לראותו מעשן לאורך כל שעות היום. בשעות הערב ניתן לחזות במראה המרהיב של לבה זורמת ומתפרצת ממנו ולעיתים אף סלעי לבה לוהטים המדרדרים במורדותיו.

התעשייה התיירותית סביב הר הגעש ענפה מאוד וסוכנויות המטיילים בעיר מציעות אינספור טיולים מאורגנים במסלולים אחידים לטיפוס על הר הגעש ולצפייה בהתפרצויות הלבה מקרוב. בשל ההיצע הרב מומלץ לעשות סקר שוק בין הסוכנויות השונות ולברר מה כולל כל טיול ובאיזה מחירים. בסמוך להר הגעש קיימים מעיינות חמים נהדרים שגם סביבם התפתחה תעשייה ענפה של תיירות. המעיינות הוולקניים הם טבעיים והמקומיים מזרימים אותם ל-16 בריכות שונות בהן טמפרטורת המים משתנה. יש שני אתרים מרכזיים של בריכות הבלאדי והטבאקון. על אף שהבלאדי יהיה עבורכם יותר אטרקטיבית כלכלית (מחירי הכניסה זולים יותר) הטבאקון איכותי יותר. כך או כך- שני המעיינות מגניבים מאוד ולא מומלץ לפספס ביקור לפחות באחד מהם.

אטרקציה נוספת המצויה מרחק של 5 ק"מ מהעיירה הוא מפל לה פורטונה (La Fortuna Waterfall) אשר אליו ניתן להגיע או בהליכה (שעה וחצי של מסלול) במונית או בטיולי סוסים. המפל מרשים מאוד וזרם המים נופל ארצה מגובה של 70 מטרים. זו אטרקציה נהדרת ואין ספק שאם עשיתם את דרכיכם עד לפורטונה לא מומלץ להחמיץ אותה.

תחבורה: ניתן להגיע ללה פורטונה בנסיעה של כ-5 שעות מהבירה סן חוזה. אוטובוסים יוצאים מהתחנה המרכזית של סן חוזה. לה פורטונה הוא יעד תיירותי מועדף ומרכזי בקוסטה ריקה ועל כן אין בעיה להגיע אליה כמעט מכל עיר גדולה ברחבי קוסטה ריקה.

הוסף תגובה