וואראז, פרו (Huaraz)

וואראז, פרו (Huaraz)

ווארז הוכתרה על ידי המטיילים באופן כמעט רשמי בתור "בירת הטרקים של פרו". לא במקרה העיר הנמצאת 7 שעות נסיעה צפונית ללימה הבירה היא תחנת היציאה הטובה ביותר לטרקים החלומיים היפים והמרהיבים ביותר בפרו.

העיר עצמה לא גדולה במיוחד ודי שלווה. תושביה רובם עוסקים בענף התיירות בין אם מדובר בסוכנויות נסיעות, הדרכת טיולים, עבודה או בעלות בהוסטלים וכד'. לצד העיסוק בתיירות ויציאה לטרקים העיר עצמה מכילה מרכזי קניות מסורתיים אך קטנים בהרבה מהערים הגדולות האחרות בפרו וגם חיי לילה לא ענפים ושוקקים במיוחד.

רוב המטיילים מגיעים לוואראז על מנת לצאת לטרקים המעולים שהיא מציעה. העיר, השוכנת באזור טבעי קסום של הרים הסובבים אותה מכל עבר ונופים עוצרי נשימה, ידועה בעיקר כנקודת המוצא לטרק המפורסם של פרו "הווי וואש" שרבים מטיילים שלא מוכנים לוותר עליו ומגיעים אל העיר במיוחד על מנת לחוות את החוויה עוצרת הנשימה של טרק בין שבוע עד 10 ימים בו זוכים לראות נופים עוצרי נשימה בכל קנה מידה.

בעיר סוכנויות מטיילים רבות שיציעו לכם את הטרקים הטובים ביותר בפרו, כמו גם שלל אטרקציות אתגריות נוספות שניתן לעשות באזור כמו סנפלינג, טיפוס צוקים, סנפלינג מפלים ועוד המון חוויות מלהיבות ומאתגרות.

וואראז עמוסה בבתי מלון והוסטלים המכילים את המוני המטיילים הפוקדים אותה ועל כן ממש לא קשה או מורכב להשיג בה הוסטל. בדקו אם ההוסטל שלכם מציע אופציה של שמירת חפצים (וכמה כסף הוא רוצה עבור השירות) מאחר ותדרשו לאפסן בו חלק מהציוד המיותר שלכם לכשתצאו לטרקים הארוכים והמפרכים שקיימים באזור (אלא אם כן אתם מעדיפים לסחוב עשרות קילוגרמים על הגב כשאתם מטפסים על הרים בגובה 3000 מ'…)

הוסף תגובה