קראבי, תאילנד – Krabi

קראבי, תאילנד – Krabi

קראבי הוא שמם של המחוז והעיר המרכזית השוכנים לחופי ים אנדמן באוקיינוס ההודי בדרום תאילנד, מרחק של 820 ק"מ מבנגקוק הבירה. אזור החופים הנפלאים של קראבי הפך לפופולארי יותר ויותר בשנים האחרונות וזאת בעיקר בעקבות פתיחת שדה התעופה באזור שמקשר את מחוז קראבי עם בנגקוק ממנה יוצאות טיסות ישירות אליו.

רבים מגיעים לאזור קראבי ומשתמשים בו כתחנת מעבר אל עבר האיים הנפלאים של תאילנד, דוגמת איי קופיפי המצויים מספר קילומטרים לא רב דרומית ליבשת בלב האוקיינוס.

אחת האטרקציות היפות באזור קראבי הוא שיט בקאנו וסירות קטנות (בעצמכם או בעזרת תאילנדי שמפדל או חותר עבורכם) בין אזורי הצמחייה והסלעים הנפלאים לאורך החוף. יש כאן לא מעט מערות מרהיבות אליהן ניתן להיכנס עם הסירות הקטנות ולהתרשם משרידים של ציורי קיר פרה-היסטוריים, עדות לצורות חיים אנושיות שהתקיימו במקום לפני מאות ואלפי שנים.

העיר המרכזית, קראבי טאון, לא מרתקת במיוחד ואין בה יותר מידי אטרקציות תיירותיות אך היא עונה מצוין על הצורך להיות מרכז ללינה והתארגנות לקראת היציאה לעשרות טיולי יום  ואטרקציות טבעיות הנמצאות בסביבתה. מצאו לכם גסטהאוס נוח באזור קראבי והתחילו להתעניין בסוכנויות המטיילים המקומיות על טיולים ואטרקציות באזור אליהם יוצאים סיורים וטיולים מאורגנים מידי יום.

באזור קראבי יש לא מעט חופים מרהיבים, איים מסלע גיר בגדלים שונים ושוניות אלמוגים נפלאות המקיפות אותם שהן גן עדן לחובבי הצלילה. ישנם לא מעט מועדוני צלילה באזור המאפשרים לכם לצלול באופן מקצועי עם בלוני חמצן, אך גם צלילה חובבנית עם שנורקלים תספק לכם לא מעט רגעי חסד של שוניות אלמוגים ודגים מרהיבים ביופיים.

תחבורה– לקראבי ניתן להגיע בטיסה ישירה מבנגקוק. כמובן שניתן לגמוע את 800 הק"מ המפרידים בינה לבין הבירה באמצעות רכב פרטי או בנסיעה של לילה שלם ברכבת.

מידע נוסף: קראבי באתר המרכז למטייל תאילנד

  

הוסף תגובה