"הקרחון השחור", ארגנטינה (מונטה טרונדור- Monte Tronador)

"הקרחון השחור", ארגנטינה (מונטה טרונדור- Monte Tronador)

הקרחון השחור הוא אטרקציה מרשימה המצויה בארגנטינה בסמוך לעיר ברילוצ'ה על רכס הרי האנדים בסמוך לגבולה המערבי של ארגנטינה עם צ'ילה.

האטרקציה של הקרחון השחור מצויה כשעתיים נסיעה לכיוון דרום מערב מברילוצ'ה והפכה בשנים האחרונות לאחד הטרקים המומלצים והיפים באזור. הכינוי "הקרחון השחור" ניתן למקום על ידי המבקרים בו וזאת עקב ההתמזגות של הקרחון עם ההר המחובר אליו. ההר שצבעו שחור משווה לקרחון גוון שחור וזאת בשל גושי האדמה השחורה הנסחפים אליו באופן תמידי "ומלכלכים" את צבעו הלבן הצחור והופכים אותו למעשה למלוכלך מבוץ ואדמה. במקום לקרוא לו "הקרחון המלוכלך" בחרו לו שם ציורי מעט יותר והנה לכם- מקור שמו.

הקרחון מתנשא לגובה רב של 3550 מ' והתצפית אליו נמצאת באתר הנקרא "הר הטרונדור". האזור מלא צמחיה ואגמים מרהיבים והטרק המועדף הוא טרק רכוב דווקא (נסיעה ברכב) למרגלות הקרחון, באזור הסובב אותו ותצפית על ההר המרשים, אותו לא ניתן לפספס, מנקודות שונות לאורך המסע בין נקודות העניין האחרות במקום.

דרכי ההגעה
לאזור ה"קרחון השחור" הן לא מסובכות מידי. מאחר והאתר נחשב לאטרקציה ידועה באזור דרכי ההגעה הטובות ביותר אליו הן או באמצעות טיול יומי מאורגן אליו תוכלו להירשם בסוכנויות המטיילים בברילוצ'ה או לשכור רכב ליום ולצאת לטיול חד יומי ברכב. אם שכרתם רכב מומלץ ללכת על רכב 4X4 דבר שיאפשר לכם תנועה טובה יותר בשטח והגעה לאזורים בהם התצפית טובה ומרשימה יותר.

הוסף תגובה