אושוואיה, ארגנטינה – Ushuaia

אושוואיה, ארגנטינה – Ushuaia

אושוואיה היא העיר הדרומית ביותר בארגנטינה, העיר הכי דרומית בדרום אמריקה ויש האומרים שגם העיר הכי דרומית בעולם כולו! אם לזה לא קוראים סוף העולם! אז למה כן?

אושוואיה ממוקמת בארץ האש (האי גרנדה דה טיאררה דל פואגו) בקצה יבשת דרום אמריקה. היא עיר קטנה שנופיה מאופיינים בצמחיה פראית ובתולית באווירת "לא נגענו"- מקומות שרגל אדם לא דרכה בהם, עם שילוב של הרים מושלגים בכיפותיהם והמון ים המקיף את העיר הציורית והפסטוראלית הזו מכל עבר, זוהי גם למעשה הנקודה שבה נפגשים האוקיינוס האטלנטי והאוקיינוס השקט דבר שיוצר ייחודיות גיאוגרפית נוספת למקום.

אושוואיה היא אטרקציה בפני עצמה. "תארים" רבים שהודבקו לה על ידי מטיילים ממצבים אותה בשנים האחרונות כאטרקציה עבור כל מטיילי דרום אמריקה שהפכו ביקור בה ל"חובה" תיירותית של ממש!

אושוואיה שהחלה את דרכה כבית כלא לפושעים של יבשת דרום אמריקה, הפכה במרוצת השנים לעיר תיירותית שכיום מבינה וממצה את הפוטנציאל התיירותי הגלום בה. יש בה מרכזי תיירות רבים, מזכרות מ"סוף העולם" ואפילו תמורת סכום סמלי תוכלו לקבל חתימה בדרכון שהייתם באושוויה- העיר הדרומית ביותר בעולם.

אושוואיה מציעה מגוון אטרקציות וטראקים למבקרים בה. יש בה סיורים מודרכים היוצאים לכיוון "פארק לאומי – ארץ האש" (דה טיאררה דל פואגו) שם ניתן לצפות בבעלי חיים רבים האופייניים לאזור הקוטב הדרומי (כלבי ים, אריות ים ואפילו פינגווינים) יש בה מסילת רכבת היוצאת מתחנת "פיל דל מונדו" לנסיעה בת שעתיים לכיוון ארץ האש, הנסיעה התיירותית מציעה מבט מרתק על נופיה המרשימים של ארץ האש (אבל ללא ספק היא לא תחליף לביקור רגלי במקום).

אחת האטרקציות המרשימות שמציעה העיר היא סיורים מודרכים לאנטרקטיקה. הסיורים היוצאים מהעיר מורכבים משייט בן 4 ימים עד שבועיים המגיע עד ליבשת שם ניתן לרדת לאזור קרחוני העד ולצפות בפינגווינים ובעלי החיים הנמצאים בקוטב הדרומי. הסיור קצת יקר אבל אין ספק שהוא אחד החוויות הייחודיות והמרשימות שתחוו לאורך כל חייכם!

איך מגיעים?

רוב המטיילים שבוחרים להתחיל את המסע שלהם בדרום אמריקה מדרום היבשת לכיוון צפון נוחתים בבואנוס איירס בירת ארגנטינה ומשם לוקחים טיסה ישירה לאושוואיה, שם מתחילים את הטיול וממנה מתחילים לטפס במעלה היבשת. לאושוואיה מגיעות טיסות פנים רבות מתוך ארגנטינה ובעיקר משדה התעופה של בואנוס איירס.

הוסף תגובה