חוף ארמבול

חוף ארמבול

אחד החופים הפופולאריים ועם זאת השקטים והנעימים יותר בגואה. ארמבול (Arambol) ממוקם בצפון מדינת גואה והוא למעשה כפר שקט הנמצא על החוף עם רחוב ראשי אחד היורד עד הים וכולל חנויות, מסעדות, גסטהאוסים, אינטרנט וסוכנויות נסיעות.

החוף באמבול הוא שקט ולא עמוס בדרך כלל, צפונית לרחוב המגיע לחוף נמצא צוק עשוי סלעים המשקיף מלמעלה על כל החוף – שם ניתן למצוא בקתות נחמדות הבנויות על המדרון. מעבר לצוק נמצא אגם קטן עם מים מתוקים

הנחשב לאטרקציה בקרב הנופשים בארמבול. האגם ממוקם ממש בקרבת הים ורצועת אדמה דקה מפרידה בינו לבין קו המים.

בארמבול תוכלו לצעוד לאורך החוף ולעבור על פני מגוון מסעדות מצויינות הממוקמות ממש על חוף הים ומגישות מאכלים טעימים – למעשה מכל הסוגים. תמצאו שם אוכל  הודי, דגים ואפילו בורקסים.

לארמבול ניתן להגיע בנסיעה קצרה של כ- 30 דקות מחוף אנג'ונה. מומלץ לעשות זאת במונית או לשכור קטנוע. בדרך תחצו גשר (חדש יחסית) העובר מעל נהר הנשפך לים, בעבר הדרך היחידה לחצות את הנהר הייתה באמצעות מעבורת. הנוף שיתגלה לעינכם  מהגשר יהיה מדהים.

ארמבול כמו שאר חופי גואה נחשב לאטרקציה המושכת אליה הרבה ישראלים, אך לא תוכלו למצוא שם מסיבות וחיי לילה כמו אלה שבאנג'ונה או ואגטור. חוף זה מומלץ בעיקר לאלה הרוצים מקום שקט ומבודד באופן יחסי, עם מחירים נוחים ואופציות מגורים סבירות.

גסטהאוסים בארמבול

חוף ארמבול מציע מגוון של מקומות לינה, חלק גדול מהמטיילים בוחרים לשכור בתים פשוטים בכפר, אלה בדרך כלל בתים הממוקמים בסביבת הרחוב הראשי של הכפר ולא ממש על החוף, המחירים נעים בין 100-200 רופי לבתים פשוטים עם שירותים הודיים ומקלחות הממוקמות בדרך כלל מחוץ לבית, ניתן למצוא גם בתים ברמה גבוהה יותר ובמחירים גבוהים יותר.

בחוף ארמבול תמצאו גם מגוון של גסטהאוסים ברמות מחיר שונות:

Famafa beach resort hotel

גסטהאוס פופולארי ביותר בקרב מטיילים ונופשים, נמצא לצד הכביש המוביל אל החוף במרחק של כ-3 דקות הליכה מהמים, המקום כולל 25 חדרים הכוללים מקלחת צמודה עם מים חמים, מרפסות גדולות הפונות אל הים. במקום פועלים מסעדה מצויינת, שירותי אינטרנט, כביסה ושמירת חפצים. המחירים נעים בין 250 ל- 400 רופי ללילה. טל: 91-832 292516+

Om Ganesh Guest House

ממוקם בין שני החופים העיקריים של ארמבול, מציע חדרים קטנים ופשוטים הממוקמים על הצוק הצופה אל הים עם נוף מדהים במחירים של 300 רופי ללילה. בעונת השיא מאוד קשה למצוא שם חדרי פנויים. טל: 91-832-2242957+

Mrs Naik Home

גסטהאוס הממוקם על הכביש המוביל אל החוף ומציע  חדרים עם אמבטיה צמודה במחירים המתחילים ב- 400 רופי ללילה, נחשב לאחד הגסטהאוסים המומלצים בארמבול.

Laxmi Niwas

גסטהאוס פשוט ונחמד הממוקם על הרחוב הראשי של הכפר במרחק של כ-5 דקות הליכה מהים, מציע חדרים עם מקלחת צמודה או כאלה עם מקלחת משותפת במחירים של כ- 300 רופי ללילה.

Villa Oceanic

גסטהאוס משפחתי פשוט הממוקם בקצה הדרומי של החוף ומציע חדרים נקיים עם מקלחת משותפת במחיר של כ- 200 רופי ללילה.

הוסף תגובה