באן טאי, קופנגן – Haad Baan Tai, Ko Phangan

באן טאי, קופנגן – Haad Baan Tai, Ko Phangan

רצועת החוף של באן טאי הינה רצועת חוף מישורית של חול לבן עם נוף מדהים לשקיעה של קופנגן. בניגוד לחוף האדרין של קופנגן, בו מתקיימות כל מסיבות הפול מון (וגם מסיבות החצי ירח מלא), רצועת החוף של באן טאי הינה רצועת חוף יחסית מבודדת, אפילו בתקופה של מסיבות בקופנגן.

באן טאי הוא כפר קטן מלא עצי קוקוס, בלי יותר מידי אטרקציות בו תוכלו להשכיר סירות דייג, אופנועים למצוא חנות אינטרנט אחת או שתיים (פתוחות בשעות קונבנציונאליות ולא עד אמצע הלילה).

המלונות בבאן טאי ממוקמים בצורה נהדרת על קו החוף וכמעט בכל ריסורט מכובד בבאן טאי תמצאו בריכה המשקיפה על חוף הים במרחק אפסי של 20-50 מטרים ממנו עם רצועת חוף קטנה כמעט פרטית למקום.

אמנם באן טאי הרבה פחות מעניינית מהאדרין (Haad Rin) או מטונג סלה (Thong Sala) אך במרחק נסיעה של 20 דקות לכל כיוון תוכלו להגיע לכל אחד מהיעדים המעניינים והעמוסים תיירים (ובמיוחד ישראלים). את הנסיעה מחוף באן טאי לחוף האדרין מומלץ לעשיות במוניות (שבמידה ותצטרפו כמה אנשים נוספים לא יעלו יותר מידי) מכיוון שהנסיעה מבאן טאי להאדרין יחסית תלולה ולא מומלץ לעשות אותה על אופנועים באופן עצמאי.

באן טאי מושלמת לתיירים שרוצים להתרחק מתחושת ה"אילת" שאופפת את חוף ההאדרין אך עדיין רוצים להינות מהאטרקציות במרחק נסיעה קצר ועלות נסיעה זולה.

בנוסף בבאן טאי תוכלו להינות מקורס בישול אוטנטי על ידי בית ספר לבישול מקומי, מקצועי מאוד המעביר קורסים באופן קבוע כל שבוע כמעט, במיוחד בתקופות התיירות של תאילנד.

כמו בכל האי קופנגן גם בחוף באן טאי המחירים מכפילים את עצמכם לקראת תקופות של מסיבות ירח אך מזה אין דרך להתחמק מלבד לא להגיע לאי קופנגן.

הוסף תגובה